sábado, mayo 28, 2005


27/05/2005
Cuatro asociaciones de la cuenca del Nal�n x�ntense pa formar un Foru pola poes�a

Cauce Nal�n, el Colectivu Les Filanderes, Reciella Malory y Voces del Chamam� saquen alantre una iniciativa cola que se pretende promocionar a los autores de la zona, dende la edici�n de discos y llibros, a la organizaci�n d�actos lliterarios.
Redacci�n

Presentaci�n del Foru pola poes�a
Miembros de les cuatro asociaciones culturales m�s actives de la cuenca del Nal�n presentaron ayeri en L�Entregu�l Foru pola poes�a. Cauce Nal�n, el Colectivu Les Filanderes, Reciella Malory y Voces del Chamam� saquen alantre una iniciativa cola que se pretende promocionar a los autores de la zona, dende la edici�n de discos y llibros, a la organizaci�n d�actos lliterarios.

La vida cultural de les cuenques vive un momentu inmeyorable, poro les persones con inquiet�es lliteraries de la zona nun quieren dexar pasar esta oportunid� p�activar tolo que se puea�l panorama. L�escritor entregu�n, Xulio Arbes�, principal promotor de la idea, esplic� ayeri, na presentaci�n del denomin�u Foru pola poes�a na Casa Cultura de L�Entregu, que la idea surdi� hai un a�u cuando se presentare naquel mesmu llugar el poemariu de la poeta sotrondina, Ana Rosa Fern�ndez.

Nel actu fix�rese una llectura musicada de los poemes, de la que sali� la oportunid� d�editar un cd, animaos pola bona acoyida de la xente nel recital. Contentos colos resultaos del discu, decidi�se sacar adelantre un proyectu qu�aunare a toles asociaciones de la cuenca del Nal�n pa trabayar en comu�a. Xunta Xulio Arbes� taben na presentaci�n la poeta Ana Rosa Fern�ndez, autora del llibru �El pesu de la lluz�, que va salir pr�ximamente a la venta en formatu de cd, qu�agradeci� la iniciativa, asina como alent� a que sirviere d�exemplu y de motor pa facer otros proyectos. Asunci�n Naves, presidenta del Colectivu de Les Filanderes, cellebr� la formaci�n d�esta asociaci�n d�asociaciones y manifest� que lo m�s guapo de la idea ye que, am�s de tirar polos autores m�s conoc�os de la zona, saque alantre a autores mozos, siempre y cuando tengan buena calid� los sos textos. Mentes que Casimiro Palacios, miembru de Cauce Nal�n, coment� la necesid� de que les instituciones apoyen iniciatives como �sta y que valoren el capital cultural que tienen nes manes y que nun puen desaprovechar en baldre.

Abiertos a tou tipu de suxerencies y a la participaci�n de cualesquier persona, presentaron un proyectu ilusionante, qu�entama cola edici�n d� �El peso de la luz� d�Ana Rosa Fern�ndez, pero que quier dir medrando a poco y a poco. Otros de los miembros d�esti foru son Fernando Fern�ndez Tamargo, presidente de Voces del Chamam�, Francisco J. Lauri�o, secretariu del Foru y miembru de Cauce Nal�n, Elizabeth Felgueroso, miembru de les Filanderes y presidenta del Foru, o�l poeta Javier Garc�a Cellino, recientemente galardon�u col XXV Premiu Juan Ram�n Jim�nez. De la redacci�n de ASTURNEWS
Posted by Hello